close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
[詢問] 粉絲團去按別的粉絲團讚可以不公開嗎
Aug 30th 2013, 20:34, by as5566

作者as5566 (5566)

看板Facebook

標題[詢問] 粉絲團去按別的粉絲團讚可以不公開嗎

時間Fri Aug 30 20:34:39 2013

☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── 最近剛開了一個粉絲團 因為我沒在用臉書很多功能都不太熟 我知道個人的臉書按讚可以設定隱藏(就是隱私設定不要貼在動態) 但是我剛剛用粉絲團的身分去按了別的粉絲團讚 通通都會在我的粉絲團動態上顯示(就是右邊會顯示我按過哪些讚) 請問可以不要在我的粉絲團顯示嗎? 該怎麼設定呢? 一整個跟FB很不熟阿... 爬文看到的都是問個人的FB沒有問粉絲團的FB設定 先謝謝大家 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.118.144.138

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ksokf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()