close
Blogtrottr
MSN 新聞 - 娛樂新聞
MSN 新聞 - 娛樂新聞 
Learn to Play Electric Guitar

Perfect for those new to guitar. Learn to play electric guitar with these easy step-by-step video lessons from JamPlay! Sign up for just $39.
From our sponsors
王力宏助陣阿妹送擁抱 網友:在一起
Aug 31st 2013, 04:12

「中國好聲音」,阿妹組的考核廝殺戰,找來過去的緋聞男友王力宏助陣,兩人互動成了最大焦點。節目導師張惠妹:「我太驕傲了!」

節目夢想導師王力宏:「我非常喜歡今天這個表演,很有風度,很有音樂感。」

講評有志一同,就連阿妹忍痛淘汰學員時。大陸節目「中國好聲音」:「只要看你一眼一瞬間,足夠我熬過千年。」

節目導師張惠妹:「我不知道我為什麼要自己那麼折磨自己。」

數度哭成淚人兒,讓王力宏也忍不住。節目導師張惠妹:「我睫毛都快飛了!」節目夢想導師王力宏:「別再哭了!妳的睫毛都已經掉滿地了!」

節目最後,王力宏更送上擁抱,安撫阿妹的情緒,節目現場不少觀眾大喊,要他們在一起,希望他們再續前緣。節目導師張惠妹vs.王力宏:「王老師,我覺得塔斯肯他的聲音,我會有很多的期待,所以我會建議塔斯肯。」

緋聞讓「中國好聲音」的選手們表現,相形失色,緋聞成了節目的最大亮點。

【加入MSN 新聞粉絲團】

內容來源 : TVBS新聞 更新日期 : 2013/8/31 12:12

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ksokf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()