close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaichungBun 板
 
Creating iOS Games: Beginner Course

Marin Todorov teaches you how to create an iPhone game easily and simply using Cocos2d in this $99 online course.
From our sponsors
[請益] 外縣市到文心公園的交通?
Sep 1st 2013, 03:32, by unteism

作者unteism (unteism)

看板TaichungBun

標題[請益] 外縣市到文心公園的交通?

時間Sun Sep 1 03:32:21 2013

我已經上網找了好幾篇文章,但是還是有幾個疑問想問 我是9/7要上台中的南部人 我想請問如果我搭臺鐵上台中 要去文心公園 在哪一站下車會比較近? 下車之後我的交通方式大概是什麼 如果是搭市公車的話 路線和搭車位置大概在哪? 然後因為是當日來回 我想請問 從文心公園到高鐵站要怎麼去? 大概是晚上九點半之後才會離開 搭十點半的高鐵應該來得及吧? 先謝謝各位 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.39.115.58

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ksokf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()