close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaichungBun 板
 
Geek Squad from Best Buy

Get instant online support. We can fix computers, cameras, car technology and more. Talk to us today.
From our sponsors
[閒聊] 大明路新開的飲料店...
Dec 8th 2013, 20:34, by empresscute

作者empresscute ()

看板TaichungBun

標題[閒聊] 大明路新開的飲料店...

時間Sun Dec 8 20:34:12 2013

最近大明路開了一間飲料店 叫做超級__ __ (應該不是加盟的吧? 英文名有"鴨子") 某些限定飲料(七種)可買一送一 老實說 我覺得飲料普普 還能喝而已(雖然是買一送一 但飲料很稀 水應該加很多) 問題是店員的臉也太臭了吧!!!! 能體會買一送一比較辛苦 但才剛開幕耶! 店員一付不干我事的臉 我只是來打工的 (連工作一開始的甜蜜期都沒有 後面應該會更不耐煩了吧) 這種態度果然去的客人好像都沒有很多 其中有個女生店員我注意很久了 他都戴口罩(先說我也是女生 只是我有注意到) 她完全自以為只要戴口罩客人都看不到她的臭臉耶 (就算戴口罩看不到表情 真的還是可以感受到對方的態度) 口氣超不耐煩的 第一次遇到這麼沒耐性的店員 我看這條路飲料店林立 會生存多久 就不知道了....... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ※ 編輯: empresscute 來自: 119.15.246.35 (12/08 20:36)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ksokf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()