close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
關於火狐的速度問題 ※ 20 點
Jul 25th 2013, 21:01

請問火狐如果書籤太多會影響開啟速度嗎 ?

因為某天我的火狐開啟就變慢、還有蕩蕩的,
所以我想會不會是我書籤太多的關係…

然後我火狐重裝之後還是一樣,
擴充套件也才裝兩個,
但是在火狐怪怪的之前也有裝,
當時速度並沒有在裝之後就變慢了,
所以會不會是中毒啊 ?

不過我防毒並沒有掃到,
我防毒軟體是 avast! ,
有定期在更新病毒碼這樣…

所以希望各位大大幫忙解惑一下 QwQ

PS : 我火狐不是在更新之後才變怪的。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ksokf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()