close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 關於GG聘書
Dec 19th 2013, 18:17, by K08

作者K08 (李減翰)

看板Tech_Job

標題[請益] 關於GG聘書

時間Thu Dec 19 18:17:50 2013

是這樣的 我上禮拜收到GG紙本offer(研替 但是我有另外一家想去的公司才剛二面完 在等結果 我看到紙本offer上有寫說收到一個禮拜之內要簽名並傳真回去 那我現在如果先簽了 到時後反悔了是不是很不好(黑掉之類的 還是能否請人資再讓我延個幾天呢? 希望有人指點一下 感激不盡 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.112.29.128

wenkie:去說明會他是說那張簽單是要拿去申請研替名額的~保障我們的 12/19 18:20

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ksokf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()