close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
PC版 GTA4 和 教父 不能玩(20點唷~)
Jul 1st 2013, 14:07

我同學之前去網咖用隨身碟Copy了 GTA4 和 教父 這兩個遊戲的檔案回來
我知道這樣盜版是不好的行為 但是我不是拿來盈利 我是真的很想玩這類型的遊戲
而且同樣的檔案在他家裡可以玩 而我用我剛買的VAIO筆電卻開不了
是不是我的硬體不夠強??

可是我同學說他家那台桌上型電腦買很多年了 也都沒有升級硬體
而我的筆電又是新買的 硬體不太可能比他的差到哪裡去

------------------------------------------------------------------------------------------------------

下面是我這台VAIO的電腦硬體:

型號:
SONY-VAIO-S 系列-SVS15135CWB

Windows 版本:
Windows 8

系統:
分級:4.4
處理器:Intel(R) Core(TM) i5-3230M CPU @ 2.60GHz 2.60 GHz
安裝的記憶體 (RAM):4.00GB (3.88 GB 可用)
系統類型:64 位元作業系統,x64 型處理器
手寫筆與觸控:此顯示器不提供手寫筆或觸控式輸入功能。

------------------------------------------------------------------------------------------------------

我打開遊戲後 可以進入遊戲
但是跑大概不到1分鐘 就會出現:
Grand Theft Auto : Episodes from Liberty City 已經停止運作
godfather.exe 已經停止運作

真的是我的電腦硬體不夠嗎??
還是說哪裡出了問題??
請各位幫我解決 我很喜歡這類型的遊戲~
拜託大家了!! 謝謝~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ksokf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()