close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
MSN 新聞 - 社會新聞
MSN 新聞 - 社會新聞
〈獨家〉囂張賊!女騎士忘拔車鑰匙 他騎走
Jul 1st 2013, 10:42

身穿白色上衣的男子,假裝若無其事,沿著馬路邊邊走,然後靠近眼前的機車,接著跳上車後,摧油門,一溜煙把車騎走,車主傻眼,往前追,但哪追得上。被害人:「你剛有看到嗎?我車被偷了!」路過民眾:「有!我們行車紀錄器有記著。」

被害人:「我按門鈴,結果在這過程之中,歹徒趁空隙把我車騎走。」

人來人往的馬路邊,男子好囂張,長相也被照得一清二楚,但他似乎早看見女騎士疏忽,沒拔機車鑰匙,鎖定目標後,犯案過程不到3秒,讓女騎士氣到掛急診。被害人:「我那時真的太急要按門鈴,事後(員警)傳1封簡訊給我,說已經派各大警局幫我協尋,但是都已經過2天了,所以我不知道這2天中,員警有沒有幫我找。」

女騎士後悔,一時大意丟了機車,雖然車廂內沒有貴重物品,但還是很難釋懷,只希望透過大家力量,揪出這個沒良心的偷車賊。

【加入MSN 新聞粉絲團】

內容來源 : TVBS新聞 更新日期 : 2013/7/1 18:42

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ksokf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()