close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
fb帳號被封鎖怎麼辦?
May 11th 2013, 11:37

我的fb被封鎖了怎麼辦>

我登出登入太多次結果被封鎖了><

我登入fb就跟我說:

可能有人存取使用了你的帳號.

保障你的帳號安全,你必須回答幾個安全通關問題並更改密碼。

為了保障你的帳號安全,沒有人可以在 Facebook 上看到你,直到你完成為止。

fb這樣跟我說,請問他的意思是不是暫時性的被封鎖呢><?

如果真的暫時性的被封鎖要被封鎖幾天?

是否有哪些方法可以不要被封鎖的太久><?

我的fb是否還有救呢><

,有沒有也有大大情況跟小的一樣,然後一陣子後又可以用了呢><?

求求各位大大幫幫我><

fb對我來說真的很重要><

求求你們拜託拜託><

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ksokf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()