Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
為什麼我的電腦不能執行PPS呢??
May 8th 2013, 15:30

我在前一陣子有下載過PPS,在那個時候都還可以正常使用~
大概是上個禮拜,姐姐到我房間用電腦,說我的PPS和他的PPS不一樣(我好像是下載到繁體版的吧),所以我就把那個時候下載的PPS卸載,重新下載過,可是之後下載的PPS下載了卻不能執行~

P.S. 我把PPS下載下來之後,要點選"執行"時,他都會出現"PPStream Installer 已經停止運作"

請問有什麼方法可以解決這個問題嗎~~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ksokf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()